Ir al contenido principal

Herramientas de Análisis Estratégico (2.ª edición)

En 4 módulos se incorporar 3 herramientas de análisis estratégico, a saber: DOFA que busca el análisis del ambiente interno y externo de una empresa. Más que la enumeración de los factores internos y externos, se busca la formulación de estrategias para mejorar fortalezas y oportunidades y transformar positivamente debilidades y amenazas. Asimismo las 5 fuerzas de Porter, busca en una industria seleccionada, entender las estrategias que la empresa debe llevar a cabo para cumplir su objetivo misional. Finalmente el CAGE, busca entender cómo la empresa puede trascender fronteras de acuerdo al análisis de los países en los cuales tenga proyección

About This Course

Include your long course description here. The long course description should contain 150-400 words.

This is paragraph 2 of the long course description. Add more paragraphs as needed. Make sure to enclose them in paragraph tags.

Requirements

Add information about the skills and knowledge students need to take this course.

Course Staff

Course Staff Image #1

Staff Member #1

Biography of instructor/staff member #1

Course Staff Image #2

Staff Member #2

Biography of instructor/staff member #2

Frequently Asked Questions

What web browser should I use?

The Open edX platform works best with current versions of Chrome, Edge, Firefox, Internet Explorer, or Safari.

See our list of supported browsers for the most up-to-date information.

Question #2

Your answer would be displayed here.

Inscribirse